Нұр-Сұлтан қ., Керей, Жәнібек хандар қ., 3 үй

Тамақтану қатерлі ісіктердің дамуында маңызды рөл атқарады. ДДСҰ мәліметтері бойынша, ерлерде қатерлі ісік ауруының 40% және әйелдерде 60% тамақтану қателіктерімен байланысты.

Концентрацияланған, дайындауға ыңғайлы өнімдерді өндіруде дәм мен түсін жақсартатын түрлі консерванттар мен тағамдық қоспалар қолданылады. Мұның бәрі сөзсіз ағзада канцерогендердің - қатерлі ісіктің дамуына көмектесетін зиянды заттардың жиналуына әкеледі. Талшықтың кемшілігі созылмалы іш қатуға ықпал етеді, онда барлық зиянды заттар ағзадан шығарылмайды, бірақ ішекте жиналуын жалғастырады және ұзақ уақыт оның шырышты қабығына теріс әсер етеді. Іш қату қозғалыс жетіспеушілігімен күрделене түседі, бұл көптеген адамдарға автомобиль көліктеріне табынумен жиі әсер етеді. Бұл тұйық шеңберге айналады.

Одан шығу үшін, ең алдымен, ет пен жануарлардың майларын тұтынуды азайту керек. Дәрігерлер ет тағамынан толық бас тартуды жақтамайды, ет - денсаулыққа зиян келтірместен бір нәрсені ауыстыру өте қиын құнды қоректік өнім. Аптасына 500 г артық емес дайындалған қызыл ет жеуге тырысыңыз. Етті шұжықпен алмастырмаңыз - олардың тағамдық құндылығы аз, ал олардағы зиянды қоспалар мен бояғыштар жеткілікті.

Дұрыс тамақтану арқылы сіз қатерлі ісік пен кейбір созылмалы аурулардың пайда болу мүмкіндігін азайта аласыз. Сіздің үстеліңізде сәбіз, қызылша, қырыққабат, алма, цуккини, баклажан, асқабақ, репаны мүмкіндігінше жиі болсын. Жаңа піскен көкөністер сізге қажетті дәрумендер мен минералдармен қамтамасыз етеді, сонымен қатар ішекке талшықты сіңіру үшін жақсы жұмыс береді. В дәрумені, сондай-ақ аскорбин қышқылы, Е және А дәрумендері организмде ісіктердің өсуіне ықпал ететін заттардың пайда болуына жол бермейді. Бірақ алкогольді ішімдіктер, ең алдымен сыра, тоқ ішек ісіктерінің пайда болу қаупін арттырады. Түрлі өсімдік майлары пайдалы, жануарлардан мүлдем бас тартқан дұрыс. Сіздің диетаңыздағы негізгі тағамдардың бірі ботқа болуы керек. Бұл таңғы асқа жейтін ботқасы, әсіресе сұлы ботқасы, ішекке жағымды әсер етеді, оның дұрыс және тұрақты босатылуына ықпал етеді, ісіктердің дамуына жол бермейді.

Дұрыс таңдалған мәзір тоқ ішек, простата, ұйқы безі, аналық без, сүт безі ісіктерінің пайда болу қаупін азайтып қана қоймайды, сонымен қатар салмақты бақылауда ұстауға көмектеседі. Қабылданатын тағамның температурасы маңызды рөл атқарады. Тым ыстық тағамды үнемі тұтыну өңеш қатерлі ісігінің даму қаупін арттыратыны анықталды. Демек, онкологиялық аурулардың алдын алудың тиімді шарасы — дұрыс тамақтану принциптерін сақтау.